V Customer Loyalty Summit w Krakowie

Customer Loyalty logo konferencji

Kraków, Polska


http://loyalty-conferences.com/

W dniach 3-4 kwietnia 2014 w Krakowie odbędzie się jubileuszowa piąta już edycja Customer Loyalty Summit – forum, w którym uczestniczą przedstawiciele największych firm, poświęconego budowaniu relacji z klientami i partnerami biznesowymi.

Podczas dwóch dni konferencji wszyscy uczestnicy będą mogli wziąć udział w ponad 30 wykładach podzielonych na 4 ścieżki tematyczne: dedykowane lojalności w sektorze usług, w handlu detalicznym, w relacjach z klientami biznesowymi oraz kontrahentami producentów FMCG i dóbr trwałych. Wśród ponad 30 prelegentów znajdą się przedstawiciele największych programów lojalnościowych z Polski i zagranicy. Podczas ich wystąpień poruszone zostaną najaktualniejsze tematy, m.in. trendy, innowacje, technologie; wykorzystanie potencjału Big Data w działaniach lojalnościowych.

Wśród prelegentów znajdą się m.in. Caroline Papadatos z Kanady (Senior Vice President International w Loylatone) – międzynarodowa ekspertka od programów lojalnościowych i relacji B2B. Michael Gilli z Niemiec (Head of Media & Performance Management w Payback) – prowadzi projekty dla wiodących spółek internetowych w Niemczech: Deutsche Telekom AG, Scout24. Gabi Kool, CEO (Coalition Rewards Group Chairman of the Board Coalition Rewards Finland and Russia) kierujący firmą Coalition Rewards, operatorem i właścicielem między innymi koalicyjnego program lojalnościowego BalticMiles.

Z tym większą radością możemy poinformować, że Marketing Mobilny jest patronem medialnym całego wydarzenia.

 V Customer Loyalty Summit

Holiday Inn, ul. Wielopole 4, Kraków

3-4 kwietnia 2014