E-Mail Marketing dla wymagających

Warszawa, Polska


http://mailmyday.pl/

Jak tworzyć angażujące komunikaty w e-mail marketingu? Jak mierzyć skuteczność przeprowadzanych e-kampanii? Czy można zbudować „idealną” bazę kontaktów? Odpowiedzi na te pytania poznają uczestnicy konferencji M@il My Day w Warszawie.

Druga edycja konferencji M@il My Day odbędzie się w dniach 20-21 maja w Warszawie. Całość podzielona będzie na dwie części. Pierwszego dnia obędą się prelekcje ekspertów, podczas których każdy z uczestników będzie mógł poznać główne aspekty email marketingu, od optymalizacji wysyłek, po przyjrzenie się nowym kierunkom rozwoju całej branży mobile. Natomiast przez cały drugi dzień będzie trwała część warsztatowa podzielona na trzy segmenty, w zależności od stopnia zaawansowania uczestników.

Wśród prelegentów i prowadzących znaleźli się zarówno praktycy, jak i teoretycy e-mail marketingu, dzięki czemu konferencja połączy twardą wiedzę, z równie twardą praktyką. Będą to m.in.: Paweł Tkaczyk (Midea), Monika Mikowska (Mobee Dick), Andrzej Ogonowski (smsapi.pl), Filip Kłodawski (Freshmaill) oraz wielu innych.

Konferencja adresowana jest do osób zajmujących się e-marketingiem, pracowników działów PR, przedsiębiorców, a także dziennikarzy i blogerów zainteresowanych branżą ecommerce.

Marketing Mobilny objął patronat medialny nad imprezą, z której relację będziecie mogli przeczytać na naszym portalu. Oczywiście będziemy na miejscu, więc do zobaczenia!

M@il My Day II

20-21 05. 2014 Warszawa

Multikino Złote Tarasy ul. Złota 59

Start: 9:00