III Kongres eHandlu

Stadion Narodowy, Warszawa, Polska


http://kongres-ehandlu.pl/

Mamy przyjemność być patronem medialnym III Kongresu eHandlu organizowanego przez Fundację Polak 2.0, , który odbędzie się 29 września. Podczas wydarzenie 24 praktyków e-commerce oraz e-marketingu podzieli się swoją wiedzą i przedstawi najlepsze praktyki z zakresu sprzedaży w świecie cyfrowym. Będzie to idealna okazja aby spotkać się z liderami rynku e-commerce, zdobyć inspiracje i świeże pomysły na rok 2016 jak również zyskać wszechstronne informacje o panoramie najnowszych rozwiązań, tuż przed jesiennymi IX Targami eHandlu

kongres-logo

FP 2.0

Jako uczestnicy oraz organizatorzy imprez targowych i konferencyjnych często odnosimy wrażenie, że potencjał wynikający ze spotkania się w jednym miejscu tylu doświadczonych ludzi nie zostaje właściwie wykorzystany. Jako uczestnicy mamy niedosyt wartości merytorycznych, jako organizatorzy czujemy, że nie dostarczamy najlepszego produktu Uczestnikom – mówi Adam Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0. – Jako Fundacja  długo myśleliśmy jak można ten problem rozwiązać i doszliśmy do wniosku, że chcielibyśmy promować i nagradzać te osoby, które reprezentują najwyższe standardy szanując audytorium jak i organizatorów wydarzeń – dodaje Zygadlewicz, w związku z  tym nagradzamy prelegentów angażujących się ponad utarte standardy w dzieleniu się swoim doświadczeniem i wiedzą.

Wśród laureatów programu Polak 2.0 znajdują się m.in. Wojciech Tomaszewski z ANSWEAR.com, Marcin Zaremba z PizzaPortal.pl, Jakub Cyran z Go.pl i Borys Skraba z Bold Brand Commerce. Kolejnych laureatów wskażą sami uczestnicy III Kongresu eHandlu.

Prelegenci

W gronie 24 mówców znajdują się m.in. Michał Cortez (Saatchi & Saatchi), Maciej Lewiński (iSurvival), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), Marek Prudel (Militaria.pl), Marek Zmysłowski (Jovago.com), Krzysztof Czapla (Instylio.pl), Katarzyna Kostacińska (Monnari), Jarosław Trybuchowicz (Audioteka.pl), Andrzej Świderski (EuroFlorist Polska).

Podczas Kongresów eHandlu nie występują sponsorzy, swoją wiedzą podzielą się wyłącznie  praktycy z małych, średnich i dużych e-sklepów. Dbamy o to, żeby pokazane zostały praktyczne studia przypadków i prezentacje pełne sprawdzonych, skutecznych wskazówek – mówi Marek Tomaszewski z Fundacji Polak 2.0, Project Manager wydarzenia.

Program

Uczestnicy III Kongresu eHandlu wysłuchają 24 prezentacji nt. sprzedaży zagranicznej, reklamy w wyszukiwarkach, optymalizacji a także projektowania UX dla e-sklepów. Pojawią się praktyczne porady związane z programami partnerskimi, wideo marketingiem, m-commerce czy sprzedażą z wykorzystaniem serwisu Instagram i Snapchat. Poruszona zostanie tematyka CRM w e-sklepie jak: dostawy tego samego dnia oraz odszkodowania i zwroty zamówionych towarów.

foto12

 

 

Ostatnie bilety można rezerwować na stronie kongres-ehandlu.pl.
Do zobaczenia 29 września na PGE Narodowym w Warszawie!

Wszystkie prezentacje będą nagrywane – jeśli nie uda Ci się zobaczyć ich na żywo, po Kongresie otrzymasz dostęp do nagrań wideo.