For Social Media – 1 października 2015
Warszawa / Multikino / Złote Tarasy
For Social Media to jedyne w Polsce tak dynamiczne i w pełni merytoryczne wydarzenie poświęcone tematyce mediów społecznościowych!
To prawdziwe święto osób, które w codziennej pracy biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki z działań firmy w mediach społecznościowych, wydarzenie, którego nie może przegapić żadna osoba zainteresowana tematyką social media. Nie będziemy mówili CZYM SĄ media społecznościowe, ale o tym JAK konkretne i przemyślane działania marketingu społecznościowego przełożyć na wymierne korzyści dla biznesu.
Kolejna edycja powstaje w odpowiedzi na liczne zapytania po sukcesie Kongresu w 2014 roku.
For Social Media 2015 to aż 8 bloków tematycznych:
Trendy i kierunek zmian w social media.
Efektywne wykorzystanie filmów w social media.
Współpraca z blogerami.
Aplikacje i narzędzia ułatwiające pracę w social media.
Blog firmowy.
Monetyzacja kanałów social media, sprzedaż w kanałach social media.
Narzędzia Social Listening.
Reklama w social media / Zaawansowane działania reklamowe na Facebook’u.
Wśród Ekspertów m.in.: Daniel Kędzierski-FastTony.es, Łukasz Jadaś – Instytut Monitorowania Mediów, Marcin Gruszka Rzecznik Prasowy Play, Jan Zając – Sotrender i Ryan Socash – Mediakraft Polska.
Wszelkie informacje na temat Kongresu For Social Media znajdują się na stronie: www.ForSocialMedia.pl
To wydarzenie, którego nie można przegapić!
Cena zawiera: pełny udział w Kongresie For Social Media, możliwości indywidualnych rozmów z prelegentami, obszerne materiały konferencyjne, udział w sesjach networkingowych, przerwy kawowe, dodatkowe materiały po konferencyjne przekazane przez ekspertów, certyfikat, udział w after party oraz okolicznościowe gadżety.