IX Kongres Online Marketing

IX Kongres Online Marketing

Warszawa, Polska


http://kongres-online.pl/

Kongres Online Marketing to bez wątpienia jedna z najważniejszych konferencji w polskim kalendarzu eventów marketingowych. W marcu odbędzie się już po raz dziewiąty. Jeśli zajmujesz się marketingiem lub chcesz poszerzyć wiedzę na temat promocji swoich usług i produktów w kanałach internetowych, to nie może Cię tam zabraknąć!

IX Kongres Online Marketing odbędzie się 12 marca 2015 w Warszawie. W ramach nadchodzącej edycji organizatorzy postanowili zaprosić również znanych gości spoza branży marketingowej. Pojawią się znany językoznawca prof. Jerzy Bralczyk, a także dziennikarze Marcin Prokop i Jarosław Kuźniar. Nie zabraknie również doświadczonych specjalistów i praktyków. Będzie okazja do wysłuchania prelekcji m.in. Marcina Maja, Michała Góreckiego, Macieja Ossowskiego czy Tomasza Karwatki.

Konferencja będzie podzielona na dwie ścieżki – dla MŚP i dla dużych firm, dzięki czemu uczestnicy będą mogli wybrać prelekcje przeznaczone dla ich biznesu, nauczyć się praktycznych narzędzi i technik, które sprawdzą się w ich niszy rynkowej.

Wśród zagadnień, które zostaną poruszone na IX Kongresie Online Marketing znajdą się na pewno:

  • procesy pozyskiwania klientów w dużych i małych firmach
  • automatyzacja marketingu
  • segmentacja klientów
  • remarketing i zwiększanie sprzedaży w mediach społecznościowych
  • kampanie reklamowe dla e-commerce

Dlaczego warto wybrać się na Kongres? Atutem tego cyklu konferencji jest to, że organizatorzy przykładają dużą wagę, aby prelekcje miały bardzo praktyczny wymiar, dzięki czemu każdy uczestnik wraca do domu z głową pełną pomysłów gotowych do zastosowania w swojej działalności. W ramach imprezy oprócz prelekcji odbędą się także Certyfikowane Warsztaty Facebook Ads i Google Analytics.

Niektórych może zaskakiwać zaproszenie osób, które nie są praktykami marketingu internetowego – np. prof. Jerzego Bralczyka. Naszym zdaniem spotkanie z profesorem może stanowić ciekawe doświadczenie pozwalające lepiej zrozumieć język, którym posługujemy się na co dzień. Nie należy zapominać, że bez języka nie ma komunikacji, a bez komunikacji nie ma marketingu. Przeczytajcie fragment rozmowy Artura Maciorowskiego (OMP) z prof. Bralczykiem:

– Panie Profesorze, ustalmy na początku – jesteśmy marketerami czy marketingowcami?

– „Marketer” to słowo krótsze i być może wygodniejsze. Ale wywołuje różne skojarzenia. Słowo „marketer” jest związane z rynkiem, ale czy już z marketingiem? Tego nie wiem. „Marketingowiec” jest słowem bardziej przejrzystym. Ta formacja „-owiec” jest częsta w naszym języku. „Marketer” to taki „rynkowiec” czy nawet „rynkarz” (śmiech). Dlatego skłaniałbym się ku wersji „marketingowiec” – choć dłuższa, to jednak wydaje się precyzyjniejsza.

Planując wzięcie udziału w wydarzeniu warto wiedzieć, że im wcześniej dokona się rezerwacji tym niższa jest jej cena. Przeczytajcie relacje z poprzednich edycji i obejrzyjcie wideo:

Kiedy: 12.03.2015, godzina 9:00
Gdzie: Novotel Warszawa Centrum, ul. Marszałkowska 94/98, 00-510 Warszawa
Organizator: Magazyn Online Marketing Polska
Strona organizatora: http://www.kongres-online.pl/