II Śląski Kongres Marketingu Internetowego

Katowice, Polska


http://www.skmi.pl

Paweł Tkaczyk, Maciej Lewiński, Michał Sadowski, Maciej Skrzypczak i Tomasz Stopka – to nazwiska prelegentów, którzy wystąpią podczas II edycji Śląskiego Kongresu Marketingu Internetowego! Każdy z nich ma na swoim koncie pasmo sukcesów i jest ekspertem w swojej dziedzinie. Będziecie mieli okazję ich spotkać już 13 czerwca na GWSH w Katowicach.

Na co dzień na Śląsku nie odbywa się zbyt wiele imprez poświęconych marketingowi internetowemu i e-biznesowi. Wyjątek mogą stanowić takie inicjatywy, jak wspierane przez Marketing Mobilny eventy Mobile Silesia oraz DigUp StartUp. Z przyjemnością informujemy, że jesteśmy patronem medialnym kolejnego – II Śląskiego Kongresu Marketingu Internetowego. Organizatorom udało się zaprosić bardzo interesujących prelegentów. Tym, którzy nie są związani z marketingowym światkiem, przybliżamy w skrócie ich sylwetki.

  • Paweł Tkaczyk (MIDEA) to specjalista z zakresu kreowania wizerunku marek, który sam o sobie mówi, że żyje z opowiadania historii. Jego wystąpienie na II ŚKMI nosi tytuł „Cefałka brand managera A.D. 2014” i będzie poświęcone tematyce budowania marki, a w szczególności umiejętnościom, jakie powinna mieć osoba zarządzająca marką w świecie online.
  • Maciej Skrzypczak (Lubię to) jest znawcą i praktykiem w zakresie social media. Przedstawi prezentację „Cele działań w mediach społecznościowych”. Postara się odpowiedzieć o doborze skutecznych narzędzi w marketingu w mediach społecznościowych i sposobach ich obiektywnej oceny. Ponadto omówi przenikanie się sfer marketingu mobilnego i serwisów społecznościowych.
  • Tomasz Stopka (AdSEO) to z kolei specjalista z dziedziny marketingu w wyszukiwarkach (czyli głównie reklamy Google AdWords i tzw. pozycjonowania). Jego prelekcja nosi tytuł „Simon Says – czyli Internet według Google”. Tomasz opowie o mechanizmach, które decydują o pozycjach w wyszukiwarce Google, pomoże zrozumieć specyfikę SEO i obecną sytuację na tym rynku.
  • Maciej Lewiński (iSurvival) – osoba, przed którą analityka internetowa nie ma tajemnic. Chętnie dzieli się wiedzą z zakresu e-commerce, optymalizacji stron pod kątem konwersji i analizy danych w Google Analytics. Opowie podczas konferencji o najważniejszych trendach w analityce.
  • Michał Sadowski (Brand24) – specjalista z zakresu mediów społecznościowych i twórca odnoszącego sukcesy narzędzia do monitoringu internetu i mediów społecznościowych. Opowie o różnych aspektach budowy i promocji biznesu w sieci.

Nas tam nie zabraknie, Was też nie może!

 

Rejestracja: zarejestrować się można na stronie www.skmi.pl

Termin: 13 czerwca 2014

Lokalizacja: Aula GWSH, Katowice-Piotrowice przy ul. Kostki Napierskiego 38.

Zapisz się do newslettera

Newsy z bloga, aktualności, najbliższe wydarzenia z branży

FreshMail.pl