Goście na Mobile Central Europe

Mobile Central Europe – powtórka w 2015 r.

Autor / 21 stycznia 2014

Impreza Mobile Central Europe zebrała bardzo pozytywne oceny. Dlatego też jej twórcy już teraz zapowiadają kolejną odsłonę tego przedsięwzięcia.

Z pewnością jest to potrzebny event. Nie jest to zwykły zlot branży mobile, jej medialnych twarzy, influencerów, prezesów i marketerów, lecz (jak sami organizatorzy podkreślają) konferencja zorganizowana przez deweloperów dla deweloperów. Jeśli ktoś szuka praktycznych rozwiązań i konkretnej, świeżej wiedzy związanej z programowaniem mobilnym, to MCE jest imprezą dla niego.

O sukcesie wydarzenia może świadczyć między innymi fakt, że w Mobile Central Europe wzięło udział o 50% osób więcej niż początkowo zakładali organizatorzy. W pewnym sensie impreza była skazana na sukces, gdyż jej główną siłą napędową byli międzynarodowej klasy prelegenci. Zaproszono przedstawicieli takich marek jak: Google, Microsoft, Apple, Facebook, Amazon i Evernote. To, że udało się ściągnąć do Polskich takich gości może także świadczyć o tym, że nasz region jest coraz poważniej traktowany w świecie IT i mobile.

Atrakcją towarzyszącą imprezie był zorganizowany w Laboratorium Robotyki Centrum Nauki Kopernik Jitter Hackaton – sesja programowania nowatorskich gadżetów i urządzeń – robotów, wearable devices, drukarek 3D etc. Jarosław Potiuk, współodpowiedzialny za organizację konferencji, nie kryje zadowolenia i zapowiada, że będzie jeszcze ciekawiej: Naszym celem było zorganizowanie spotkania dla środowiska programistów mobilnych na światowym poziomie. Ale przy okazji udowodniliśmy, że w Polsce działa silna i szalenie kreatywna społeczność młodych, zdolnych profesjonalistów. Zrobimy wszystko, aby Mobile Central Europe 2.0 była jeszcze bardziej ambitna i emocjonująca.

Organizatorami MCE były polskie firmy zajmujące się aplikacjami mobilnymi: Polidea, Macoscope oraz Future Mind.

Zapraszamy na stronę imprezy (mobilecentraleurope.com) oraz fanpage (fb.com/MobileCentralEurope) – znajdziecie tam więcej informacji, podsumowań i zdjęć.



Szymon Słowik

Konsultant marketingowy skupiony na tematyce SEO/SEM i content marketingu. Z serwisem MarketingMobilny.pl związany od 2013 r. Wypowiada się głównie na tematy dotyczące marketingu w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych.