FreshMail.pl

II Kongres For Social Media – relacja

Autor / 02 października 2015

9 prelegentów – ekspertów w dziedzinie social media, 7 godzin prezentacji z niezliczoną ilością slajdów, kilkudziesięciu gości – specjalistów z branży internetowej, dziesiątki wymienionych wizytówek, godziny rozmów i atmosfera zachęcająca do wzięcia udziału w kolejnej edycji. To wszystko i jeszcze więcej, miało miejsce podczas II Kongresu For Social Media w Warszawie. Przeczytaj naszą relację i dowiedz się dlaczego musisz tu być w przyszłym roku!

Wczoraj w sali Multikina w stołecznych Złotych Tarasach, odbył się II Kongres #ForSocialMedia, w trakcie którego specjaliści z branży marketingu internetowego opowiadali o skutecznych działaniach w przestrzeni social media. Lista prelegentów oraz agenda wydarzenia zostały ułożone w bardzo przemyślany sposób, tak by kolejne prezentacje stanowiły rozwinięcie tematu, następny krok w strategii social media, za co ogromne gratulacje należą się zespołowi SkillGroup.

Kongres rozpoczęła Agnieszka Stelmaszczyk z Fenomemu, prezentacją o kierunkach i trendach zmian w mediach społecznościowych. Agnieszka nomen omen fenomenalnie skupiła na sobie uwagę publiczności rozpoczynając od tematów, o których „mówić nie będzie” – dzięki czemu mogliśmy uszeregować dotychczasową wiedzę i zgrabnie przejść do aktualnych trendów.
Następnie, na scenę wszedł Daniel Kędzierski z FastTony.es, który przedstawił garść informacji o reklamowaniu się na fejsie. Uczestnicy Kongresu, jako jedni z pierwszych, mieli okazję usłyszeć z ust Kędzierskiego o nowych możliwościach targetowania w API 2.4 oraz o zmianach jakie wniesie to w pracy marketera.
Sporą dawką liczb podzielił się również Jan Zając. Wiedząc już jak targetować by osiągnąć sukces, CEO Sotrendera opowiedział czego nie robić w socialu. Janek wie, jak przedstawiając na slajdach słupki i liczby zaskoczyć odbiorców – poprosił by wszyscy wstali i poznali osobę stojącą obok, bo „istnieje życie poza internetem” 🙂

Prezentacja FastTony.es

Znacie zapewne utwór Sadka Internety robię. Tym razem CEO Brand24 przypomniał uczestnikom inny filmik, którym rozpoczął dyskusję o tym jak zbudować zaufanie wśród (potencjalnych) klientów.
O tym jak rozładować napięcie na fejsie pokazywał i opowiadał Marcin Gruszka z Play, który może pochwalić się najszybszą reakcją w SM!
Mateusz Krogulec – biegacz, autor bloga runblog.pl oraz managing director w Szeri Szeri, podzielił się wnioskami z dwuletniej pracy z blogerami. Było to tym cenniejsze, że sam pełni obie role: CEO agencji reklamowej i blogera.
Ostatnia część II Kongresu For Social Media należała do Łukasza Jadasia prezentującego Lekcje digital marketingu na przykładzie piosenek gwiazd indie rocka, co przyjęło się z entuzjazmem wśród widowni oraz Ryana Socasha, który utwierdził wszystkich w przekonaniu, że to zdecydowanie czas video contentu.

Imprez skierowanych do marketerów i social media managerów jest sporo, jednak Kongres For Social Media (przypominam to dopiero II edycja) w krótkim czasie potrafił zjednać sobie wielu fanów i zorganizować wydarzenie, w którym chętnie bierze udział branża i najlepsi polscy specjaliści w roli prelegentów.
Czekamy na kolejną edycję!

P.S. Video! Video! Video!

Prezentacja Agnieszki Stelmaszczyk



Konstancja Owczarek

social media and new-technology freak



Zapisz się do newslettera

Newsy z bloga, aktualności, najbliższe wydarzenia z branży

FreshMail.pl