FreshMail.pl

Co to jest mobile?

Nie możesz sobie pozwolić na pominięcie marketingu mobilnego w swojej strategii

Jeszcze nie tak dawno temu wielu marketerów w Polsce mogło zadawać sobie to pytanie. Teraz już chyba wszyscy są świadomi, że istnieje coś takiego jak marketing mobilny, ale nie wszyscy wiedzą, jak się w nowej rzeczywistości odnaleźć. Rozwój nowoczesnych technologii postępuje niezwykle dynamicznie. Zmieniają się nasze zachowania – w innych „miejscach” spędzamy czas, gdzie indziej koncentrujemy swoją uwagę. Po rewolucji związanej z upowszechnieniem dostępu do internetu, przyszedł zachwyt mediami społecznościowymi. W tej chwili wszystko się diametralnie zmienia i mamy do czynienia z mobilną rewolucją.

Marketing mobilny – ucz się i korzystaj z narzędzi mobilnych

Brak strategii działań marketingowych w kanałach mobilnych wiąże się z niewykorzystaniem ogromnego potencjału, jaki w nich drzemie. W ramach serwisu Marketing Mobilny mamy zamiar uświadamiać i edukować przedsiębiorców oraz marketerów, dzielić się doświadczeniem i wskazywać praktyczną wiedzę.

Narzędzia marketingu mobilnego

Marketing mobilny posiada swoje własne narzędzia, ale w dużej mierze może być traktowany także jako aspekt, czy też segment klasycznego marketingu internetowego. Technologie i działania charakterystyczne dla marketingu mobilnego to:

Narzędzia, które są wykorzystywane w standardowym marketingu online, które nabierają odmiennego charakteru w mobile, to między innymi:

Zapoznaj się z naszym serwisem (możesz zacząć od słownika pojęć związanych z marketingiem mobilnym).

Zapisz się do newslettera

Newsy z bloga, aktualności, najbliższe wydarzenia z branży

FreshMail.pl